maandag 28 september 2009

Vakantie en vrouwelijke hormonen...

Oh ja, ik moest nog ff verslag uitbrengen van onze vakantie... niet iets om zomaar te vergeten of om over het hoofd te zien. Even in vogelvlucht de highlights:
We begonnen met een show in Luxemburg, waar Vincent het CAC en RCACIB won, en daarmee is ook zijn 1e officiele kampioenstitel een feit. Joepie!!!! Hij is mijn 6e zelfgefokte kampioen :-)
Daarna zijn we lekker in Luxemburg gebleven en hebben we heerlijke bos- en bergwandelingen gemaakt. Wat ik het fijnste vond, is dat Coco al bij de aanblik van de camping en bos helemaal opleefde. Ze heeft tegen elke verwachting in veel gelopen, en zelfs mee bergwandelingen van bijna een uur gemaakt!! Ze zat toen we aankwamen op een lage dosis pijnstillers, maar ter plaatse heb ik de dosis toch weer wat opgevoerd... om de spierpijn voor haar te beperken!!

Na enkele dagen zijn we verder getrokken naar Tjechie, waar ik voor 2 clubshows had ingeschreven. Diverse bekenden uit de UK, Denemarken en NL zouden er ook zijn dus het zou een fun weekend worden. Nou, dat werd het zeker: met een BEST OF BREED overwinning over 31 Bobtails voor Chanel. Helaas, ik wacht nog steeds op foto's van deze glorieuze overwinning... maar hopelijk komen ze ooit nog zodat ik ze zelf ook kan zien (en publiceren) :-)
Na het leuke en zonnige weekend werd het weer slechter, en ben ik zuidwaards naar de zon in Croatie gereden. Op zich wel leuk, en warm... maar het feit dat alles daar per 1 september al op 'non seizoen' was aangepast, en het feit dat ik binnen een dag 5 knalrode boppers had van het rode zand en de klei, liet mijn plezier snel verdwijnen. Met mooi weer in Nederland in het verschiet, zijn we dus na 2 weken rondtouren lekker naar huis gegaan. Ja, onze vakantie was heerlijk, relaxed en ook nog eens succesvol!

De afgelopen week is het huis alweer vol gierende vrouwelijke hormonen van de loopse dames. De mannen hebben het er af en toe maar moeilijk mee en zitten gebroedelijk naar de meiden te gluren... Pien was hier de hele week, en samen met haar zusjes Chanel en Shanti lieten ze duidelijk merken dat er allerlei driften en emoties getemd moesten worden. De 3 meiden liepen elkaar afgelopen weekend harder achterna dan een reu ooit zou doen :-) De rollenspellen wisselden zich af en je vraagt je af waar 3 meiden de energie vandaan halen om elkaar de hele dag afwisselend te bespringen, te besnuffelen, achterna te zitten, af te katten en vervolgens weer overnieuw te beginnen.
Muffin is voor de gelegenheid maar even naar het 'jongens groepje' verbannen...ze is zo jaloers dat zij niet loops is.... En met de jongens kan ze gewoon voetballen en keten zonder onzin.