maandag 9 maart 2009

Invasion of the OES (part III)

Het is rustig nu... alle 13 boppers hebben buitengespeeld zijn moe en hebben ergens in huis een plekje gezocht om uit te rusten. Ik hou me ook maar even gedeist; geen slapende honden wakker maken!
Een moment van rust is ook niet zo verkeerd want ik kom wel aan mijn beweging met die beestenboel, daar is geen sportschool voor nodig. 2x daags poep ruimen van 13 stuks, staat volgens mij wel gelijk aan een half uurtje crosstrainer? En het 13-honden-voeren-binnen-20-minuten toch wel aan een kwartiertje op de hometrainer!
En dan hebben we het nog niet over ontelbare keren trap op en af lopen om de wasmachine van steeds weer een nieuwe lading vetbedden te voorzien, de vloer in het hondenhuis dweilen, de ontelbare kilometers die ik door huis en tuin afleg met mijn gietertje om alle waterbakken maar weer aan te vullen, of de was-knip-en-scheer actie voor 5 boppers van afgelopen weekend, nog los van het feit dat Vincent en Chanel hun gewone wekelijkse borstel en was beurt ook niet hebben gemist.
Je zou denken dat ik daardoor gigantisch calorieen aan het verbranden ben, en dus al zeker enkele kilo's verloren moet hebben... Tja, was het het maar waar! Als dat zo was dan zouden ze nog wel een weekje extra mogen blijven.

Maar ik moet zeggen dat we allemaal steeds meer in het ritme komen en het gaat ons steeds makkelijker af. Het voorsorteren voor het eten, het vinden van de voerbak en het vinden van de eigen slaapplaats. Nog even en we weten niet meer beter! haha als het zo ver komt, dan wordt het de hoogste tijd dat iedereen weer naar zijn eigen huis gaat.. Maar we mogen nog even 2 dagen genieten van onze kluwe Bobveel




Helaas, het is me niet gelukt om ze allemaal tegelijk op 1 foto te krijgen...