maandag 5 januari 2009

Gelijkenis

Vanmorgen lag de tuin vol met sneeuw. Niet een beetje, nee.. een heleboel!
Dikke pret dus, en uiteraard de camera erbij gepakt.

Toen ik de foto's aan het bewerken was, werd mijn aandacht steeds naar die ene foto van Shanti getrokken. Nu is ze (in mijn ogen) enorm foto geniek... maar dit ging verder.
De afgelopen weken ben ik mijn oude kerstkaarten aan het verzamelen gegaan, en enkele heb ik teruggevonden. Doordat vrienden en familie ze nog bewaard hebben, of omdat ik ze digitaal had. Maar goed, zodoende heb ik dus een oude foto van Balou onder ogen gekregen.... mijn Bouper in de sneeuw.

Kijk naar onderstaande 2 foto's.... en oordeel zelf; Balou was de broer van Shanti haar Oma... ik krijg er kippevel van, maar ook wel heel erg blij. Balou was een kanjer, die toch wel altijd een heel speciaal plekje in mijn hart zal houden. ik ben er trots op dat Shanti zoveel op hem lijkt. Het lukt dus om dat type te behouden.
Balou (Youandi Fun Stud) Kerst 1995

Shanti (Youandi Moet & Chandon) 2009

ps, Bij de brand ben ik natuurlijk alle foto's verloren. Iedereen die een nog kerstkaart van mij heeft tussen 1989 en 1999, wil die ajb aan me doorsturen? Ik zoek oa die waar ze allemaal met kadootjes voor het tuin huis zitten.