dinsdag 4 maart 2008

Stress

Inge in de stress...want ja, HET evenement van het jaar komt eraan: Crufts!
Shanti doet dit jaar mee in de Open Class, dat is de klasse waar alle honden in staan die boven de 2 jaar zijn, en meer dan 5x een 'eerste prijs'hebben gewonnen. (alle kampioenen dus) Er zijn 159 OES ingeschreven, en er zullen zo rond de 25 a 30 teven in de open klasse zijn...en 1 daarvan is mijn 'Prutske'. Ik heb kriebels in mijn buik, mijn nagels zijn afgekloven en ik wou dat het donderdagavond was.. want dan vertrekken we!
Kim en Roel komen in huis op de thuisblijvers passen, Nanda gaat mee en Willemine ook. Dikke pret dus! De drank is al ingeslagen, de sleurhut wordt al gereed gemaakt, de Eurotunnel is geboekt en donderdag nog even bij Walter de nodige stempels halen om naar de 'overkant' (de UK) te mogen met Shanti.


We moeten donderdag toch naar Walter, want Muffin is loops. Yeahaa!
Voor het eerst van haar leven op tijd, door de homeopatische druppels die ik vanuit Denemarken heb meegenomen. Nu haar cyclus opeens gereguleerd is, heb ik ook een zeer positieve kijk op de zwangerschap. Jack wordt de loverboy deze keer (de broer van Shanti) Hij heeft onlangs zulke leuke pups in Zweden gegeven, dat ik geen twijfels hoef te hebben aan zijn vruchtbaarheid.
Nu is het natuurlijk weer spannend wanneer Muffin gedekt moet worden; Walter moest al lachen en zei: "jou kennende, zal het wel zijn als je net op Crufts zit.." Haha, dat had ik zelf ook al bedacht. Dus we gaan donderdag middag eerst progesteron bepalen om te zien hoever Muffin is (qua ovulatie) en hopelijk stelt ze het 'dekmoment' tot zondag uit, want we halen op de terugweg vanuit Calais zondag Jack thuis op.

pffffffffff.... zoveel leuke dingen, maar toch ook wel stress hoor. Ondertussen gewoon werken t/m donderdagochtend en nu alvast "worst-case scenario's" uitdenken voor het geval dat ik donderdag te horen krijg dat Muffin al op vrijdag of zaterdag gedekt zal moeten worden...