donderdag 27 maart 2008

Hormonen

Ik wordt gek van de hormonen hier in huis... nee, niet de mijne (denk ik...hoop ik...?) Nee; het betreft de hondenhormonen!

Muffin zwelgt in haar zwangerschapshormonen. Ze maakt overal misbruik van, jat continue eten, slaapt de hele dag en distancieert zich van elk normaal honds-roedel-gedrag. Dit is voor mij eigenlijk nog wel de prettigste afwijking van de dagelijkse norm ten op zichte van de anderen.

Shanti is op het hoogtepunt van de loopsheid en is zoooooo flauwwwwwww..... ik hoop dat ze zich dit weekend in Luxemburg een beetje beter voelt en zich zoals gewoonlijk als een vedette kan presenteren op de show. Ze vind de aandacht van Diesel en Vincent wel leuk...maar als ze op haar rug willen klimmen gilt ze als een keukenmeid.
Chanel is vorige week 'een grote meid' geworden, en vindt alle aandacht van het mannelijk geslacht reuze interessant... maar snapt niet helemaal wat ze nu van haar willen. Het is uiteraard wel een ontzettend leuk spelletje om rondjes te rennen met je broer achter je aan.. hij volgt zo trouw!www.krabbelaars.nl Ze scheidt een vreselijke geur af, waardoor ze het hele huis (lees:aan heel Limburg!) laat weten dat ze een loops meisje is... pfffff
Vincent snapt helemaal niets meer van zijn eigen lichaam... er gebeuren dingen die niet te bevatten zijn... lichaamsdelen doen dingen die hij niet zo bedoeld
Als hij met zijn zus speelt, dan gaat het er af en toe hard aan toe... Zij daagt hem uit, en net als hij dan denkt om wat incest te kunnen plegen, sjeest ze er snel weer vandoor. Na een uurtje buitenspelen zijn ze allebei behoorlijk afgemat en kunnen ze binnen rustig gaan slapen... maar op dat moment denkt Vincent dat ik zijn zus wel kan vervangen en eist voortdurend mijn aandacht op door op schoot te springen... om me vervolgens dom aan te kijken en niet meer te weten wat hij nu eigenlijk kwam doen...
Zijn oren werken regelmatig niet al te best, en zijn opdringerigheid is af en toe wel erg vervelend (als ik bv achter de laptop zit te werken, of aan de telefoon ben ivm werk) Hij eet gelukkig nog wel goed, en zijn zonnige karakter is zoals altijd fulltime aanwezig, dus kan ik nooit lang boos op hem zijn ondanks zijn irritante puberaal gedrag.
Hij mag zijn kennel deze dagen niet meer delen met Chanel, maar daar kon hij niet treurig om zijn, aangezien zijn grote vriend Diesel hier nu 2 dagen is.

Gisteravond heb ik Diesel opgehaald, omdat we vandaag bij Walter zouden testen of de kwaliteit van zijn sperma wel in orde was. Toen Diesel hier binnenkwam, kon Vincent slechts gillen en koppeltje duikelen over Diesel heen! wat een weerzien!(Vincent heeft als pup 2 weken bij Diesel gelogeerd) Diesel vond zijn kleine neefje wel erg leuk, maar tja...
Hormonen!!!! ...2 leuke meiden die zoooooooo lekker ruiken
Tja, dan heb je weinig tijd voor een klein neefje, en gaat de voorkeur uit naar het kleine nichtje!

Enfin, zo alles bij elkaar stuitert hier momenteel dus 200 kilo aan Bobtail-hormonen door mijn huis.... en is het wel een prima oplossing dat Vincent morgen al bij Diesel gaat logeren (alvast voor de vakantie van volgende week)Dat zal hopelijk wat rust in huis brengen.

Uit het dagboek van Muffin;
HONGER!!!!!!
Gelukkig snapt Inge me nu. En nadat ze heeft gemerkt dat geen tafel of aanrecht meer veilig voor me is, krijg ik nu wat extra brokjes in mijn bak. Ik slaap nog steeds wel veel, en voel mezelf wel erg anders dan anders. De jeugdige honden kunnen me gestolen worden. Als ik ze maar aankijk weten ze dat ze me nu ff met rust moeten laten. Dat heb ik van mijn Oma Emily geleerd, en werkt perfect! Ik lig 's avonds heerlijk de hele avond op de bank te kroelen... het leven is mooi!