zaterdag 2 februari 2008

Sneeuw!

Vanmorgen liet ik de honden naar buiten, en tot mijn verbazing was het wit buiten! De pups gaan altijd als eerste eruit, omdat ze in de voorste kennel liggen, en waren enigzins verrast door deze vreemde gewaarwording. Ze kwamen hard teruggerend naar binnen, sprongen tegen me op(alsof ze me wilde attenderen op het feit dat er buiten wat anders was) ..en sjeesden weer naar buiten; Wat een lol! (dit was uiteraard de eerste keer dat ze sneeuw zagen)

Ook de anderen wisten niet hoe snel ze buiten moesten komen, en doken letterlijk de sneeuw in. Rennen, keten, rollebollen, sneeuwhappen.... het feest was compleet!
Na een half uurtje begon het weer te sneeuwen, en aangezien ze zoveel plezier maakten, heb ik ze maar buiten gelaten. Ik zat lekker warm vanuit de huiskamer naar ze te kijken en van ze te genieten. Op de foto zie je Chanel bovenop de pickick tafel staan (doet ze wel vaker) en Shanti en Vincent rennen door de tuin.
Later op de dag begon de zon heerlijk te schijnen en helaas werd het door de dooi al snel een natte boel. Tja, 8 natte honden dus....gelukkig konden ze in het hondenhuis rustig bij de verwarming opdrogen terwijl ik op zolder bezig was. En nu liggen ze allemaal moe en voldaan naast me in de kamer.