zondag 27 januari 2008

we Hyven...

De reacties op mijn Blog van gisteren stromen binnen. Blijkbaar is het idee van wat er gebeurd is indrukwekkender dan dat het voor mij was ;-) Ik ben gewoon wel blij dat ik mijn bed uitgekomen ben om die kereld de stuipen aan te jagen, ipv dat hij mij had verrast door uiteindelijk wellicht mijn slaapkamer in te komen.
Ik ben gewoon harstikke trots op Chanel; mijn klein meisje is een grote waakhond!

Ben sinds vrijdag ook aan het 'Hyven' (http://youandi-oes.hyves.nl)
Na al die mensen die me probeerde te overtuigen is het Wolfgang dan gelukt me zo nieuwsgierig te maken om het te gaan ontdekken. Op dit moment snap ik er de ballen van, wordt ik gek van alle berichtjes, vriendjes, foto's, chatsessies etc.. Maar gelukkig zit Jack daar ook net, en zijn we samen de wereld van Hyves aan het ontdekken.

Als ik me vandaag nog los kan rukken van de flepflop, dan hoop ik vanavond te kunnen zeggen dat Coco geborsteld is, het huis schoon, en alle Rockwool naar boven gesjouwd is... pfff Een vrije zondag noemen ze dat?
Oh ja, eigenlijk willen we ook nog wel naar het bos, om de spierpijn ff los te lopen (gisteren 2 kub puin van de zolder afgevoerd naar de stort...)
Plannen genoeg dus, nu alleen nog ff de tijd ervoor vinden en de kompjoeter uit kunnen zetten!