vrijdag 7 december 2007

Goede heupen!

Het blijft altijd spannend... en zeker toen ik besloot om 2 pups aan te houden, die "Nr 8 en Nr 9" in de roedel zouden worden heb ik mezelf voorgehouden dat 'als ze niet geschikt zijn voor shows of fokken, dan plaats ik ze buitenshuis'. Tja, dat klinkt heel stoer, maar tot op dit moment weet ik niet of ik dat zou kunnen als het aan de orde zou zijn. Gelukkig is alle twijfel nu van de baan, en kan ik gerust zeggen dat ze hier oud gaan worden!

Inmiddels hebben ze allebei een keurig en compleet gebit, waarmee ze elke keurmeester kunnen toelachen en zijn we vandaag bij Walter geweest om 'voor te rontgenen' Dit wil zeggen dat we op leeftijd van 6 maanden een rontgen opname maken van de heupen zodat we kunnen zien of dit er goed uitziet. Uiteraard is de exacte uitslag nog niet te geven, maar je krijgt een goed idee of het 'goed of fout' zit.
Gelukkig hebben Vincent en Chanel super mooie heup-gewrichten!!!!!
Voor mij toch wel weer een pak van mijn hart... en het is heerlijk om weer eens zulk goed nieuws te kunnen vertellen...Zeker als het om zulke belangrijke (gezondheid) issues gaat!