maandag 5 november 2007

Emily

Emily wil niet meer....
Na 14,5 jaar in goede gezondheid de roedel leidster te zijn geweest is ze afgelopen donderdag gestopt met eten. Eerst kon ik haar nog wel met pens en vlees verleiden om toch wat te eten, maar sinds gisteren wil ze ook dit niet meer.
De afgelopen 3 dagen heb ik haar 2 keer in haar eigen ontlasting aangetroffen, en sinds vanmorgen kan ze niets meer ophouden en heeft ze geen controle meer over haar achterpoten.

Vorige week hebben we nog 30 minuten door het bos gewandeld, en liet ze iedereen nog duidelijk merken dat ze aanwezeig was... nu ligt ze als een zielig hoopje naast me op haar eigen kussen, onder een dekentje om warm te blijven. Ik weet al zolang dat dit moment er aan zou komen, maar oh wat doet het pijn!

Ik heb Walter gebeld en we zullen Emily vandaag naar de rainbowbridge laten gaan...