zondag 16 september 2007

puppydag en tuinieren


Vandaag zijn we naar de puppydag in Waalwijk geweest. 180 honden in de leeftijd van 12 weken tot 1 jaar doen mee aan een afvalrace... elke ronde vallen er honden af, en gaan alleen de besten door naar de volgende ronde. In totaal zijn er 9 rondes;
Vincent en Chanel zijn nu 14 weken oud, en waren de jongste deelnemers van deze wedstrijd. Ook Tom (6 mnd oud) van Mark en Roosmarie deed mee, en verder waren het honden van allerlei andere rassen (van doggen tot poedels)
Chanel werd met flair en enthousiasme door Jessica voorgebracht. (harstikke bedankt Jessica!!!) en haalde de 5e ronde. Vincent mocht in de 6e ronde afvallen (pfff wat waren ze allemaal al moe) en Tom viel in de 7e ronde in slaap en mocht ook naar huis. Deze dag is zowiezo erg leerzaam voor de pups, en uiteraard zijn we best een beetje trots dat we bijde beste 50 zaten :-)

Nu had ik natuurlijk een foto van de show honden hier kunnen plaatsen.... maar nee. Ik kreeg vandaag van Helen de meest heerlijke foto die mij liet schateren! Diesel (Youandi Giorgio Armani) heeft na de wandeling nog even de tuin geinspecteerd; Geweldig; wat een hondeleven...! :-) Ik denk dat als we Vincent hadden laten kiezen, hij liever zijn vriend Diesel had geholpen dan dat hij die eerste blikken bokaal mee naar huis had gebracht. Ach, 1 troost: Vincent komt Diesel vast snel een keertje helpen! hahaha
Overigens heb ik (op verzoek) deze blog aangepast, en kan je vanaf vandaag ook je reactie op de blog hier plaatsen; dus kom maar op! :)